Drukowanie notesów firmowych z logo

Szukając małego gadżetu, który będzie można wręczyć klientowi i będzie on jednocześnie przydatny, warto rozważyć firmowe notesy indywidualne z logo marki. Można na nich również umieścić podstawowe dane przedsiębiorstwa takie jak adres czy też mail, dzięki czemu klienci będą mieli te informacje zawsze “pod ręką”. Wykonanie tego typu produktów reklamowych warto zlecić doświadczonej drukarni, takiej jak nasz Empir. Tego typu materiały, dla zachowania odpowiedniej jakości oraz kolorystyki wykonywane są w głównej mierze w technice druku offsetowego. Nasza drukarnia katalogów reklamowych oferuje przygotowanie tego typu elementów w różnych wariantach i formatach. Standardowo mogą Państwo dopasować materiały: klejone, szyte bądź spiralowe w zależności od liczby stron czy też własnej wizji. Ponadto tego typu materiały reklamowe mogą mieć różnorodne formanty m.in.: A4, B5, A5, czy też A6 oraz wiele innych.

Firmowe notesy – rodzaje

Tego typu niewielkie gadżety reklamowe z logo przydadzą się w każdym biurze, bez względu na branżę. Indywidualne dodatki mogą mieć różne formaty, do najpopularniejszych należą m.in. A7, A6, A5 oraz A4. Oczywiście nasza drukarnia może również wykonać inne wielkości w zależności od potrzeb Klienta. Dla lepszego efektu wizualnego mogą one mieć również dowolną grafikę oraz kolorystykę spójną z marką.

Notes firmowy z logo poza zróżnicowanym formatem i indywidualnie dopasowaną grafiką może mieć również różny sposób łącznia. Wyróżniamy warianty klejone lub spiralowane. W naszej drukarni wykonujemy również mini paletki umieszczone na drewnianej paletce. Dostępne są również wersje z okładką lub bez niej.

Ciekawym rozwiązaniem, które estetycznie wygląda na biurku, są firmowe notesy w formie kartoniku (kostki), które można wygodnie wyciągać. Kolejnym wariantem są wersje samoprzylepne.

Notesy indywidualne z logo – szeroki wybór

Tego typu gadżety dla firm, które oferuje nasza drukarnia notesów, mogą mieć różną liczbę stron m.in. 25, 50 czy też 100 kartek. Oczywiście bardziej niestandardowa liczba np. związana z indywidualnym charakterem marki jest również możliwa do wyprodukowania.

Podczas druku tych firmowych elementów najczęściej wykorzystywany jest papier offsetowy 80 g. Okładka (jeśli mam być dołączona) najczęściej zrobiona jest z papieru kredowego, który jest bardzo estetyczny. Warto również wspomnieć, że tego typu gadżety firmowe z logo są również komfortowe (usztywniony kartonem spód) w korzystaniu – wygodnie zapisuje się na nich m.in. drobne notatki. Dodatkowo mogą one mieć wywiercone dziurki, co sprawia, że nadają się do przechowywania w segregatorach.