Broszury klejone

Odpowiednie przedstawienie swojej marki jest bardzo ważną kwestią – kluczem do sukcesu. Dzięki identyfikacji wizualnej pozwalamy na poznanie naszych usług, celów czy też wizji. Ale jak to zrobić? Warto postawić na odpowiednie materiały takie jak broszury klejone. W tym tekście przedstawimy Ci specyfikę tego produktu.

Zalety broszur klejonych

Jedną z najważniejszych korzyści tego typu produktów jest niewątpliwie wygodna korzystania. Co więcej, możemy łączyć większą liczbę stron niż w przypadku “bliźniaczych artykułów” szytych. Należy mieć na uwadze także to, że broszury klejone uważane są za bardziej estetyczne, tak więc jeśli chcesz zaprezentować swoją ofertę w elegancki sposób, to takie materiały promocyjne będą dla Ciebie idealnym wyborem. Charakterystyczne dla tego typu łączenia stron jest także to, że mają gładki brzeg, dobrą elastycznością, a także cechują się wysoką wytrzymałością.

Luksusowe zaprezentowanie oferty

Broszury klejone mogą być wykorzystywane w wielu branżach, możesz na nich umieścić informację o Twoich produktach lub usługach, historię marki, najważniejsze informacje związane np. procesem zakupowym, promocjami, klubami itp. A jeśli prowadzisz hotel lub resortu to takie materiały promocyjne będą świetnym sposobem na zaprezentowanie swojego kurortu oraz ciekawostek z regionu.

Dodatkowo, aby wizualnie ulepszyć stronę główną stosuje się folię z lakierem UV, który sprawi, że broszura klejona prezentuje się bardziej luksusowo. Co więcej, bez problemu dobierzesz rozmiar materiału promocyjnego – A4, A5, A6 czy też inne, w zależności od Twoich potrzeb. Dodatkowo możesz także wybrać rodzaj papieru.

Warto drukować broszury klejone?

Jak najbardziej! Oczywiście jeśli nie jesteś pewny na co się zdecydować, to warto zajrzeć do doświadczonej drukarki, takiej jest nasz Empir w Poznaniu. Z nami wydrukujesz wiele ciekawych materiałów, które pozwolą Ci budować identyfikację wizualną marki, firmy lub swoją – wszystko zależy od Twoich potrzeb i planów. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!